Zzzzzzzzzzzz.......not

Insomnia ikväll/natt med. Har legat i 1 1/2 timme nu och försökt somna. Det är stört omöjligt. Nästan så jag ångrar att jag kastade ut dom där tabletterna.... Nä skämt å sido man ska inte hålla på med sån skit om man Inte måste. 

Alltså jag måste få tag i en sladd så jag kan lägga in alla kort från telefonen i datorn så jag kan uppdatera. Jag vill komma åt en väldigt bra funktion som skulle underlätta mycket just nu. Den skulle iaf göra så jag slipper ha min mobil i flygplansläge eller "stör ej-läge" i tid och otid.
Hade jag inte haft barn och djur hade jag nog stängt av mobilen helt för ett tag framöver. 
Nej, det blir att köpa en sladd i morgon :)

Oj, nu börjar jag känna mig jättetrött, bäst att passa på och se om John Blund vill komma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0