You make me wanna scream!

Det var längesedan jag var så här förbannad och besviken på någon.  
Jag är så arg så jag vill slåss!
Samtidigt är jag gladare än på väldigt länge :)
Jag börjar sakta men säkert hitta tillbaka till mig själv igen. Jag har inte varit Caroline de sista sju månaderna men framförallt inte de sista två månaderna.

Jag är en alldeles för lättpåverkad människa som kan låta mig övertalas alldeles för lätt. Det är vad som hände och jag har aldrig någonsin mått så dåligt i mitt liv. Jag höll på att förlora allt innan en speciell person kom och räddade mig. 
Nu ska jag bara plocka ihop bitarna och lägga pusslet på plats så ska allt förhoppningsvis ordna sig! 

Jag hoppas av hela mitt hjärta att det här blir bra, mer än jag någonsin hoppats på något innan ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0