Wrong, wrong, wrong!

Vet ni vad det nya inom hästvärlden är nu?
Jo förstår ni, om hästen är jättehalt ena dagen så rider man på den dagen efter. Smart va? Så får man en häst att hålla på allra bästa sätt! 
Bara ett tips till alla hästmänniskor där ute som jag hörde innan idag!

Ett annat bra tips jag har är att skaffa en unghäst och så fort den krånglar minsta lilla så spänner du in den utav bara helvete så den inte kan komma någonstans. Så jädrans käckt! 

Nej usch ibland hatar jag hästmänniskor faktiskt, iaf dom utan sunt förnuft. Borde finnas någon utbildning man var tvungen att gå eller liknande. Nu syftar jag inte på ridgymnasium för där verkar man inte lära sig något vettigt direkt. 
Jag har massa mer att skriva om detta ämnet men jag spar det till en annan dag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0