Upp och ner, ner och upp

Min älskade lilla kissekatt är sjuk och har inte blivit bättre av sin medicin så i morgon blir det veterinären igen. Jag hatar det när ens djur eller barn är sjuka. Speciellt eftersom de inte kan säga hur dom mår, det är så frustrerande.
Jag älskar verkligen den katten så håll tummarna för henne är ni snälla. 

Annars har det varit en bra dag. Var i stallet på dagen med Molly och Marcus. 
Jag och Molly körde lilla Lina och Marcus red Enya. Gick hur bra som helst och det var riktigt mysigt. Han har ridningen i blodet den där Marcus alltså ;) Han är duktigare än många som ridit i flera år och totalt orädd. Enya verkade riktigt nöjd över att ha honom som ryttare också. 

Veckan som kommer blir det flertalet läkarbesök. Vissa värre än andra.... Men ibland är det nödvändigt tyvärr. Vi börjar iaf måndag morgon med att lämna fem rör blod men det har jag inte ont av alls som tur är. 

Bjuder på en bild från dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0