Stronger 👊

Jag Àr pÄ vÀg att hitta tillbaka till mig sjÀlv och det kÀnns sÄ skönt!
Jag vill komma tillbaka till mitt normala liv dĂ€r jag kan njuta av att vara med min dotter, rida min hĂ€st och vara med mina riktiga vĂ€nner. 
Jag mÄr just nu bÀttre Àn pÄ vÀldigt lÀnge och vet ni vad? Det kÀnns faktiskt som att jag förtjÀnar det :)

Jag vet att det kommer bakslag och nĂ€r man lever med min sjukdom sĂ„ hör det till att oroa sig och "mĂ„la fan pĂ„ vĂ€ggen" och det mĂ„ste jag acceptera att leva med. Men samtidigt sĂ„ kĂ€nner jag mig starkare och man lĂ€r sig verkligen av sina misstag. 
Vad har jag lĂ€rt mig dĂ„? 
Jo, utseendet Ă€r inte allt, det Ă€r egentligen ingenting. 
Jag har lĂ€rt mig att lita pĂ„ min magkĂ€nsla och framför allt har jag lĂ€rt mig att man aldrig nĂ„gonsin ska lita pĂ„ nĂ„gon man inte kĂ€nner tillrĂ€ckligt vĂ€l. 
Jag har ocksĂ„ för första gĂ„ngen nĂ„gonsin verkligen stĂ„tt upp för mig sjĂ€lv och varit stark! 

Nu ska jag fortsĂ€tta ta tag i mitt nĂ„got förfallna hem som inte blivit ordentligt Ă€lskat de sista Ă„tta mĂ„naderna. 

Take care! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

LÀtta ditt hjÀrta:

Trackback
RSS 2.0