Sleepless happy biatch ;)

Gaaah, ni vet känslan när man är för uppe i varv för att kunna sova? Jag är liksom så nöjd och glad så känslorna svallar över så jag kommer inte till ro. Inget direkt problem så men jag behöver verkligen sova! 

Jag vet inte vad som hänt men det känns som att jag tagit ett lyckopiller eller nåt. Trots att jag inte ens tagit en Alvedon :p
Jag vet att det kommer bli tufft nu snart framöver men jag känner mig stark och säker nog att klara av det.
Ska börja träna igen också, jogga i mina snygga skor och dansa Rumba igen som min pappa trodde det var haha. 

Ser fram emot en höst i glädjens, träningens, ridningens och kärlekens tecken ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0