No more escaping

Jaha då ligger jag här i min ensamhet i min tomma säng. Låter som att jag tycker jättesynd om mig själv men kag tycker der är rätt gott att sova själv även om jag saknar både min dotter och någon annan vid min sida :)

Har haft en konstig typ klump i magen idag utan att jag kan sätta fingret på varför riktigt. För egentligen känner jag mig gladare, friare och mer tillfreds än på väldigt länge. 
Det kan komma att bli jättebra det här, jag måste bara lära mig att inte oroa mig för saker som eventuellt kan komma att hända. Varför ska man göra det liksom? Lev i nuet för bövelen Caroline!

Jag hoppas på en god natts sömn nu iaf. Har sovit riktigt skit den sista tiden och det blev inte bättre efter jag testat ta sk "insomningstabletter" fyra kvällar i rad.  
Eftersom jag absolut inte vill ta dom när jag har Molly så resulterade det i att jag inte somnat förrän kl 4 två nätter i rad. Så nä inget mer sånt för mig, kastade faktiskt ut skiten tom så förbannad blev jag :p 
Försöker ta så lite mediciner jag kan faktiskt just nu. Att trycka i sig lugnande innebär bara att man "sätter ett tillfälligt lock på ångesten" som min kloke far uttryckte det. 
Jag är egentligen alldeles för smart för att använda sånt förutom vid nödfall men ibland tänker man inte klart eller så blir man för påverkad av andra runt omkring. Nu har jag bara tagit den absolut lägsta dosen och inte speciellt ofta så ingen tror jag är en pundare eller nåt och jag talar alltså om mediciner jag fått utskrivna av min läkare och inget man köper av någon på gatan så det inte blir några missuppfattningar här. 
Men som sagt, dags att ta tag i saker och njuta av livet nu. Det är på rätt väg iaf tack vare människor runt omkring som ger energi ist för att ta! 

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0