Liten har blivit större

Jag ligger och bara beundrar den lilla skapelsen jämte mig och känner hur det värker i mitt hjärta. Hon börjar bli så stor och det skrämmer mig. Kan vi stoppa tiden? Snart ska hon börja skolan och hänga med kompisar på fritiden osv. 
Kan man skaffa som en bur kanske och sätta henne i på hjul? Så kan man liksom rulla henne till olika aktiviteter? Eller åtminstone operera in en gps-sändare i henne och klä in henne i pansar?
Skämt å sido så blir jag faktiskt panikslagen av själva tanken. Hon är min bästis, mitt allt och jag älskar henne så det gör ont. Det får aldrig aldrig hända henne något.
Hon är mitt barn och jag kommer förmodligen aldrig få några fler. 
Stackarn får alltså i princip all min kärlek ensam.... Haha ❤❤❤
Hon börjar nog bli trött på att höra "jag älskar dig" stup i kvarten men det är viktigt för mig, vad som än händer så vill jag att hon ska veta att hennes mamma älskar henne mest av allt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0