Le med hjärtat

Livet är nyckfullt och alla människor gör misstag. Jag har verkligen lärt mig något av mina jag gjort den sista tiden och de har förändrat mig som människa, på ett bra sätt!
Jag ser annorlunda på saker och framför allt så vet jag nu mer än någonsin vad mitt hjärta verkligen vill. 
Jag värdesätter också mina riktiga vänner mer. Jag har svikit människor jag älskar vilket inte är okej men jag tror och hoppas att jag är förlåten nu :)
Jag ska göra mitt allra yttersta iaf för att vara en bra mamma, vän, dotter etc 

Jag känner att jag är delvis tillbaka på banan efter mitt brutala uppvaknande. Vad höll jag på med? Det är min absolut största livskris hittills och ja, jag skäms!
Tack älskade du att du hjälpte mig, jag är evigt tacksam ❤

Nu har jag dom människorna jag behöver i mitt liv. Vad mer kan jag begära egentligen? Man kan inte vara älskad av alla men man kan respektera alla. Jag har inga direkta fiender vad jag vet, eller jo kanske en men h*n är nog mest sin egna fiende egentligen. 
Jag gillar inte att ha ovänner, det tar för mycket energi och glädje från de vitala sakerna i livet. Att älska är så mycket större än att hata, glöm inte det :)


Tänkvärt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3
Jag e besviken på toscakakan. :((((

2015-08-28 @ 02:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0