Insane

Jag är så äcklad att jag känner för att spy. Jag känner också för att skura min kropp med svinto. Jag kommer aldrig förlåta mig själv för det här!

Nej nu ska jag inte vara så svag för en gångs skull. Man behöver inte vara vän med alla människor i världen. Alltid tråkigt att förlora någon man trodde var en vän för livet bara. Men allt har en mening och man kan inte lita på någon, nu har jag fått det bevisat för mig en gång för alla!
Jag har av allt detta fått en helt ny förståelse för personer vars handlingar jag tidigare fördömt. Jag skäms för jag känner precis likadant nu! Funderar nästan på att skriva ett mail och förklara att jag vet precis vad h*n snackar om.  

Förutom att jag är så äcklad och besviken så är jag också så glad! Jag har fått tillbaka en av mina allra bästa vänner och idag har jag vart ute och åkt i en av mina absoluta favoritbilar :)
Trodde aldrig jag skulle säga så om en amerikanare men så är det. Alla kan vi förändras ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0