I Will do anything for you!

Det är så tråkigt när människor vill förstöra ett liv som redan är så skört. Ännu mer tragiskt är det när ett litet oskyldigt barn blir drabbat för att hon inte förstår varför hon blir sviken. 
För hennes skull gör jag det här, enbart för hennes skull. Hon ska inte få bli mer lidande för mina misstag. För henne gör jag allt, jag kommer inte svika henne!

Som vanligt kommer alla saker på en och samma gång. Sjuk katt, människor som sviker mer än någonsin förr och vänner som försvinner långt bort. Vi får se om jag kan hantera det på egen hand eller om det får bli som förra gången. 

Trots all skit som händer är jag ändå så otroligt tacksam. För att min fina vän kom in i precis rätt tid
Tänk om han inte gjort det...

Nu ska jag krypa ner och sova jämte min finaste lilla tjej. Hon som får mig igenom allt, hon som gör att jag vaknar med ett leende på läpparna, hon som är mitt allt 💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0