Heavy stuff

Ibland får man verkligen knivar i ryggen från oväntade håll, de mest oväntade skulle jag vilja säga. Det spelar ingen roll hur många år man varit vän med någon, det är inte säkert dom vill en väl ändå.
Det gör så ont att det inte ens känns förstår ni? Det är alltså så jävla sjukt så det går inte ens att ta in. 

Jag måste ta några riktigt tuffa beslut nu  de närmaste dagarna, troligtvis de svåraste någonsin. Ju mer jag tänker på det ju mer kluven blir jag. Vad är rätt och vad mår jag bäst av i längden? 

Imorgon ska jag ta mig en skrittrunda på min häst och bara låta tankarna flöda. Jag måste ta tag i det och inte bara stoppa huvudet i sanden. Hjärna eller hjärta det är den stora frågan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0