Gone missing

Eftersom läsarantalet fördubblats i min blogg under den sista månaden så får jag väl passa på att hälsa er nya välkomna ;)
Finner ni något intressant att läsa om här så är ju det glädjande haha. 

Det har varit en tuff dag idag, mycket pga att en av dom jag tycker allra mest om har flyttat iväg mot nya äventyr i livet och det känns både overkligt och tomt här i den lilla byn. Sen har jag varit ovanligt trött och molly ovanligt gnällig. Men vi har ändå hållt humöret uppe och hade en riktigt mysig kväll tillsammans med god mat och Ice age på tv såklart ;)

Jag har äntligen fått uppdaterat min mobil nu, vilken lättnad! Så nu kan jag använda alla funktioner och slippa få massa skräp skickat till mig och div jobbiga samtal. Tummen upp för det 👍🏻
Återstår väl att se om det funkar så bra som det ska också!

Nu är det dags att sova, den lilla krulltotten kommer vakna vid åtta i morgon och jag kommer vara tröööött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0