Fishermans friend

Hästen är halt, min ena katt ska avlivas i morgon och jag blir anklagad för fruktansvärda saker. Men vet ni!? Jag håller mig ovanför ytan ändå för jag har så fina människor i övrigt i mitt liv. Molly ligger här bredvid och sover, mina tre bästa vänner Marcus, Sandra och Gabriel finns där och min familj också. Med er vid min sida känner jag mig faktiskt rätt stark just nu ❤

Är det något jag lärt mig det sista året är det att man klarar så himla mycket mer än vad man tror. Jag har trots att jag blivit fruktansvärt illa behandlad idag inte fällt en enda tår för det är inte värt det, personen i fråga är inte värd att få trycka ner mig. Det är en ny känsla för mig men fan jag känner mig stark och tänker stå upp för mig själv! Jag är stolt över mig själv faktiskt även om det varit tufft.

Hoppas nu hästen blir bra snabbt bara. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0