Det ska kännas

Hipp hurra för här kommer ju en bumbi björn! 

Ja käre värld vilken dag!
Började som en total katastrof med dagisvägrande barn, sjuka djur och en väldig massa ångest. Avslutades dock mycket bättre med god & mysig middag, fika, och ridtur.  Alltihop (dock inte samtidigt) med mina allra bästa vänner och Mollan.
Så nu ligger jag här och känner mig trots allt väldigt tillfreds, förväntansfull och nöjd med livet :)
Visst, det kommer bli riktigt jädrans skitjobbigt det här men det kommer bli bra, jag tror på det!
Det var liksom tom jag som lagade middagen idag, det ni, det är kärlek från min sida det ;)
Lyckades dock inte så bra med att bli vegetarian, klarade två dagar.... Pinsamt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0