Moving on

Så irriterande! Nu kan jag inte sova för att jag är så arg ist, lugn men arg. 
"Hej, vi ger Caroline skiten för allt vi själva har orsakat", en sån kväll har det varit. 
Men jag får lyssna på min kära mor och mina  vänner ist och inse att inte alla människor är goda som jag så gärna vill tro.  

Nog om det. 

Var med om en så himla läskig grej innan. Satte i laddaren till mobilen i datorn för att kunna lägga över bilder. Efter bara några sekunder känner jag en konstig lukt, tar tag i mobilen och bränner mig! Sedan kommer det rök och jag drar ur laddaren snabbt som fn. Vill inte ens veta vad som hade hänt om jag Inte varit så snabb! 

Förresten! Jag har gått ner två kg på en vecka, tummen upp för det! 

Puss på er alla (nästan). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0