Comeback

Man möter ju många olika människor under sin livstid, vissa värre än andra om man säger så. 
Jag är inte en person som brukar vara elak och "ge igen" utan jag förlitar på "karma". Men denna gången kan jag bara inte låta bli. Jag har liksom som en "royal straight flush" i min rockärm som jag bara kan lägga ut på bordet när jag vill. Sen är det bara att dra ur champagne-korken och skåla! 

Jag tål mycket skit och har fått ta mycket skit under mitt liv men det här tar priset och innan jag är färdig här på jorden så ska jag ha visat att man behandlar verkligen inte mig som h*n har gjort! Alla har vi våra gränser och min är nådd nu. 

Skål på er 🍸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0