Words

Jag kan inte bestämma mig för om det är bättre eller om jag blir totalt jävla grundlurad...
Jag vill ens tänka i sådana banor egentligen men tankarna dyker upp ändå. 
Blir jag det kommer inget eller ingen kunna stoppa mig. Vi får hoppas att så inte är fallet både för min och andras skull...

Danny, världens bästa Danny har släppt en ny låt. Den är verkligen grym men orden gör så ont att jag inte klarar av att lyssna på den för tillfället. Vill ni höra den så sök på " Danny Saucedo- Det brinner i bröstet". Tummen upp säger jag bara!

Nu är ytterligare en helg över. Tiden går, dagarna flyger iväg och flyter ihop med varandra.
Fan nu kom känslan av att bli förd bakom ljuset tillbaka igen. Jag lovar och svär, krig kommer bryta ut om det är så!

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0