Wish me luck

Så kändes allt lite lättare någon dag för att sedan brytas ner i molekyler igen.. 
När ska skiten ta slut? Känns som att jag sitter fast i ett ekorrhjul där någon annan står och snurrar runt mig och jag har ingen möjlighet att ta mig ur. Frustrerande är bara förnamnet. 

Jag har iaf tagit tag i en del saker och ringt runt. Har bokat två läkartider, så onsdag blir en fullspäckad dag. Men nu är jag trött på att ha ont i min rygg så den ska få sig en omgång! Måste också kolla upp mitt hår. Har på en vecka upptäckt fyra nya kala fläckar vilket är mindre roligt. Men allt det fysiska är ändå en bagatell jämfört med det psykiska så jag orkar knappt reagera. 

Nu ska jag sova jämte mitt snoriga lilla troll som absolut inte skulle ha någon blöja inatt, kan bli spännande känner jag ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0