Tre månader

Jag gör allt jag kan för att orka stanna kvar i den här världen. Jag vill oftare ge upp än vad jag vill kämpa.
Det blir inte lättare, inte ett dugg även om jag försöker inbilla mig det stundtals.
Jag försöker trots allt vara en bra människa och ställa upp på andra även om jag kanske inte gör det tillräckligt bra, förlåt i så fall :(
Jag vill verkligen finnas där för dom som stöttat mig! Ni betyder mer än ni förstår!

Nu började jag tänka på att jag avslutade två meningar i rad med utropstecken! Sandra gillar inte utropstecken! 
Du får klara det denna gången! ;)

Det ligger en liten tjej här jämte och sover gott. Min älskade dotter som jag för tillfället inte kan vara den mamman jag vill åt. Det är en hemsk känsla även om jag vet att hon mår bra. Hon behöver ju mig i sitt liv, och jag försöker göra allt för att kunna fortsätta finnas i det ❤

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du finns! <3

2015-04-14 @ 06:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0