Sorry

Jag vill egentligen inte skriva dessa orden men jag tror jag är redo att ge upp nu.
Det finns ingen glädje, ingen framtid. Det blir inte bättre, det känns inte lättare , det blir bara jobbigare för var dag som går. 

Jag orkar inte bli behandlad så här, jag orkar inte med andra människors fördömande kommentarer och blickar, jag orkar inte vara en halv människa längre. 
Jag orkar inte tappa allt mitt hår, vakna upp genomsvett av alla mardrömmar och jag orkar inte spy upp min kvällsmat mer. 
Det här är inget liv att leva, inte för mig, inte för någon. 
Ingen kan hjälpa mig, jag kan inte hjälpa mig. Jag ber om ett mirakel men tror jag ens på sånt?
Jag ber om styrka och mod!

Förlåt. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer bli bra allt en vacker dag! Du klarar av mer än du tror, vi kan ju åka till norrland med husbilen ;) <3 Mvh ulliz

2015-04-30 @ 07:55:44
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0