One of those days

Tänk att man kan bli så jävla arg rent ut sagt! Så fruktansvärt besviken när personer medvetet gör saker för att såra . 
Man kan ju fan inte ha alla hästar i stallet om man gör allt man kan för att sparka på någon som redan ligger och krälar som en mask under jorden? 

Idag har jag varit och kollat upp mitt hår eller ja, mitt icke existerade hår. Jag lider av dn sjukdom som heter "Alopeci". Vilket gör att jag tappar hår och får kala fläckar. Speciellt om jag utsätts för psykisk stress vilket jag verkligen gjort sista tiden och fortfarande gör.
Känns ju sådär kul att snart behöva gå och inhandla en peruk för ja, så illa har det blivit. Mitt hår som är det enda på min kropp som jag faktiskt är lite stolt över.....
Men nejdå, klart att det ska falla isär precis som resten av mitt liv. 

Ja, jag är bitter, ja jag är besviken så in i helvete och snart mycket snart kommer min gräns vara nådd och då finns det ingen återvändo!

Kul att behöva se ut såhär liksom....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0