Just idag är jag stark

Det är tråkigt när man så tydligt märker hur människor snackat en massa "bullshit",  om saker de borde hålla tyst om. 
Allra helst är det skrattretande när dom själva är grunden till mycket, men det är dom för ointelligenta för att förstå.
En dag kommer jag kanske tala om det, helt beroende på vad som händer.  Fram tills den dagen (för den kommer med all säkerhet att komma) så suger jag på den karamellen tillsammans med ett par andra godbitar  ;)

Jag har känt ett "driv" i mig själv idag som jag inte känt på bra länge. Det är temporärt och kommer gå över men man får leva på det lilla! 
Dessutom är jag så otroligt stolt över min dotter som blivit en så stor och duktig tjej 💕
Vi har haft en underbar dag tillsammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0