Amen

Varför ska livet vara så komplicerat?
Jag förstår bara inte:(
Ikväll är en sån kväll där jag går och lägger mig lite trasigare och lite mer uppgiven. Jag har så mycket frågor jag vill ha svar på och så mycket förhoppningar jag vill ska införlivas. 
Jag vet att man inte aka hoppas, det gör alldeles för ont sen då. Samtidigt är hoppet det enda jag lever på, det som får mig att fortsätta andas!

Jag har börjat få konstiga smärtor i bröstet med. Har haft det ett par dagar. Är säkert inget farligt utan min gamla vän ångesten som aldrig sviker. Dock känns det lite olustigt när det är något man inte känner igen. 

Snälla Gud om du finns där uppe. Hjälp mig att bli hel igen. Du vet vad som måste hända isf. Snälla! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0