Tired as hell

Jag är trött på falskhet och skitsnack.

Jag är trött på missförstånd och människor som inte tar reda på sanningen innan dom dömer andra.

Jag är trött på oseriösa människor.

Jag är trött på rabiata feminister, vänsterfolk och rasister.

Jag är trött på inskränkta bönder.

Jag är trött på skjutkåta jägare och människor som inte respekterar djur.

Jag är trött på människor som förstör idyllen på landsbygden och tror de gör något bra.

Jag är trött på sådana som tror att de är bättre än andra, speciellt när dom i själva verket är typ IQ=fiskmås

Jag är trött på människor som fördömer andras handlingar när de gör samma sak själva.

Jag är trött så nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig till varenda punkt!!

2014-09-02 @ 06:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0