Make a statement

Idag är det val och jag är rädd.
Jag är rädd att vi kommer få en ny regering med de hemska människor som tillhör vissa partier. Sossarna i sig är jag inte rädd för även om jag inte sympatiserar med dom. Men Gud hjälpe mig om den där Schyman kommer in eller om den där Jonas från V får något att säga till om för dessa två tror jag kan vara potentiellt farliga för Sverige!
SD kommer jag inte ens uttrycka mig om, skulle aldrig lägga min röst där.

Som jag skrev på Facebook innan så behöver man inte vara "rik" för att sympatisera med alliansen. Jag lever själv som mammaledig förtidspensionär och då har man det inte fett. För mig är det viktigast att arbete och utbildning lönar sig! 

Det skulle vara intressant att kolla intelligensnivån hos väljarna...
Inga direkta svårigheter att lista ut vilket parti som har mest ointelligenta väljare ;)

Nu ska jag fortsätta städa så jag hinner färdigt innan valvakan börjar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0