I have no words

För mig är det en sorgens dag idag. Jag mår på riktigt dåligt och känner mig illa till mods. Sveriges fantastiskt kompetenta statsminister avgår och jag  tycker så synd om alla småföretagare som kommer behöva lägga ner sina företag och alla högutbildade som återigen inte kommer kunna få den lön som de förtjänar. 
Jag själv kanske kommer få några mer kronor i månaden men jag skulle hellre avstå för att ge det till dom som verkligen förtjänar det!

Jag mår illa, den svenska avundsjukan är verkligen en klass för sig och det äcklar mig!

Hoppas en ridtur kan få mig på bättre humör! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hållet med dig. Känns tomt idag! Saknar freddan.

2014-09-15 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0