Sneda tankar

Jag är trött på den här nackspärren eller vad det nu är jag har.
Jag har liksom gått med huvudet snett lutat åt vänster i tre dagar nu och idag var det värre igen. 
Det var nog inte mitt smartaste drag att leka hovslagare igår men,men vad gör man inte?
Nöden har ingen lag så att säga!

Om lite mer än tre dygn går flyget. Jag är egentligen inte nervös för att flyga och någon sprit skulle jag inte få för mig att dricka men nästan 20 timmar i luften känns lite sådär. Jag försöker dock tänka positivt att störtar man så stendör man troligtvis och på vägen ner lär det kittla i magen!
Så länge jag inte måste drunkna för det får jag panik bara att tänka på.

I morgon ska jag börja packa, känns som  om det är dags! I år firar jag min födelsedag i vegas, helt galet! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0