Dig it down

Man har vänner och ovänner genom livet så är det men på något sätt så känns livet för kort och för skört för att älta saker (beroende på vad för saker naturligtvis).

Att tycka illa om människor man inte behöver möta är en sak, tex så har jag vissa personer från skoltiden som jag aldrig kommer respektera. Men jag känner dom inte och ser jag dom
Behöver jag inte säga hej och lägga upp ett falskt smil även om vi har gemensamma bekanta och bor i samma lilla håla.
Men när det kommer till personer som man vet att man kommer i framtiden behöva träffa och vara trevlig emot så är det lika bra enligt mig att försöka gräva ner stridsyxan för allas bästa.
Man behöver aldrig glömma vad personen gjort men man kan gå vidare och försöka se framåt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0