You aint nothing bout a hound dog

Jag ligger som vanligt vaken och de andra två sussar gott. Jag har värk i typ hela kroppen efter gårdagens zumbapass (ja ni läste rätt).
Jag försöker göra mitt bästa för att tappa lite (läs massa) kilon, vi får väl se hur det går. Att dansa eller vad jag nu gjorde var iaf riktigt kul så det får nog bli fler gånger, om nu Sandra vill synas med mig igen förstås ;)

Dagarna bara rinner iväg och tja, livet är rätt okej faktiskt! Jag ser fram emot jul och snö men jag vill inte ha slask eller blåst. Jag vill spendera tid i snön med min häst och min dotter. Jag vill köpa julklappar och hänga upp stjärnor. Jag vill dricka glögg äta pepparkakor och lussekatter med saffran, skit med! Det är ju onyttigt :(
Nu förstördes allt, varför är det så gott att äta och varför blir man så deppig av att inte kunna äta onyttiga saker? Livet tappar liksom en del av sin mening enligt mig. Vem blir exalterad och njuter av att äta en morotsstav liksom?




Kommentarer
Postat av: Sandra!!

Haha så roligt att du tyckte zumban va kul! Klart jag vill synas med dig! Hoppas du hakar på redan imorgon!! Shakeishake!!
Jag e sugen på choklad, chips, tårta, lasagne, paj.....:(

2014-11-15 @ 07:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0