The days of my life

Hej!
Det är lite bättre nu så idag blir det inget deppigt inlägg. Frågan är bara bad jag ska skriva om :p

Livet rullar liksom på. Molly är glad och go och trotsig ;)
Hon lär sig nya saker och nya ord nästan varje dag. Hon klättrar upp på bort och säger vänligt men bestämt "Molly sitta hääj". Ja vad gör man annat än att le liksom?

Mannen ser jag knappt röken av. Han går innan sex på morgonen och kommer hem efter sex på kvällen. Jag fattar inte hur han orkar med att spendera så många timmar i den där butiken. Men han älskar det :p

Enya är glad och pigg (och brunstig). Hon kommer få stanna hos mig iaf tills nästa vår och det känns otroligt skönt. 
I morgon ska vi ut och galoppera har jag lovat henne.

Jag själv försöker motionera i princip varje dag och igår sprang jag hela tre km. Det är inte långt egentligen men för mig är det ett stort steg i rätt riktning. 
Nu är mitt nästa mål att orka springa runt vindkraftverken här i tvååker, en runda på drygt fem km, då kommer jag känna mig nöjd! 
Dock måste jag lära mig att inte vara besatt av vågen. Ja jag vill gå ner 20 kg men min hälsa är egentligen det viktigaste och inte vad siffrorna säger :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0