Sjukstuga

Sitter i soffan med en sjuk Molly...
Natten har bestått av feber mellan 38.5-40 grader och mycket tårar.
Jag tycker så synd om min lilla tjej.
Nu sitter hon dock och leker och verkar lite bättre till mods.

När det gäller mig själv vet jag inte vad jag ska säga. På det känslomässiga planet är allt faktiskt riktigt bra och härligt men vad händer med min kropp?
Vikten bara ökar och helt plötsligt har jag en kal fläck i huvudet som växer.
Mitt hår som är det bästa jag har, det enda jag faktiskt är lite stolt över:(
Jag försöker att inte få panik men det är lättare sagt än gjort. Hoppas det "bara" beror på blekningen och inget annat!

Nu är det vilodags :)


 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är flera barn i Tvååker som fått sharlakansfeber. Vet inte alls hur det visar sig eller om man gör något åt det men en dotter till en vän till mig hade jättehög feber som aldrig gick ner och nu har hon fått penicillin.

Krya på lillstumpan!

Svar: Usch då, det lät inget vidare alls!
Får hålla lite extra koll på henne!
Caroline

2014-06-17 @ 21:18:12
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0