Nattens tankar

Här kikar jag in mitt i natten...
Man kan ju undra vad jag gör vaken vid denna okristliga timme ;)
Egentligen är jag supertrött men det är så svalt och skönt i rummet, nästan på gränsen till kallt så jag måste njuta lite extra efter gårdagens mardrömsnatt. Värmen var jobbig för oss alla tre (!?) i sängen men tack vare fläkten blev det lite sömn iaf!

Igår fyllde världens finaste lilla tjej 2 år. Tiden går lite väl fort och hon lär sig nya ord varje dag! Jag är så stolt över henne !
Födelsedagen firades med paket, glass och utflykt till Öströö fårfarm med både pappan och extra pappan :)
Molly verkade supernöjd efter en glass och lite klapp på lammen :)

Nu sova!!

Kramas med "bebisbä"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0