Mittenavvadå?

Hej, Trasan Caroline här! Mig kan ni använda när inget annat passar, jag är den sista utvägen från ensamhet, bara så ni vet!

Midsommar idag, nu går vi snart mot mörkare tider. Jag älskar positiviteten i vissa av mina inlägg men kom ihåg att ironi är mitt mellannamn också! Det är liksom min grej att alltid lyfta fram det dåliga i allt som händer, det är sådan jag är helt enkelt!
Fast bakom all ironi ligger alltid ett uns av sanning också!

Fy vad trött jag är och blä vad blöt hund luktar illa!!!!

Sup lugnt ikväll och framför allt låt aldrig era barn se er berusade!! Där finns det ingen ironi! 



Kommentarer
Postat av: sandra

Där har du fel! Du passar alla dagar , inte bara när man är ensam! :)
Ikväll ska vi ha kul :)
blöt hund kan va den värsta doften!!

2014-06-20 @ 14:42:16
Postat av: Danny

Hej Trasan Caroline!
Danny här, undrar om du vill komma och sjunga med mig nästa månad i Solna Centrum? Behöver körröster! Och du är min blomma! / Danny Saucedo.

2014-06-21 @ 08:25:55
Postat av: Ansvarig Solna Centrum

Hejsan Caroline.
Danny kommer att ta kontakt med dig, så ordnar vi med tågbiljetter. Vi ser fram emot att träffa dig i Solna nästa månad!
/ Anna Lena Modig, ansvarig Solna centrum

Svar: Kul! Ser verkligen fram emot detta samarbete!
Caroline

2014-06-22 @ 07:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0