Måndagijuni

Måndag igen och en ny vecka har tagit sin början. Jag känner mig äntligen lite piggare och snorhjälmen känns något lättare. 
Molly ligger och sussar i sin säng (någon timme till innan det börjar gallskrikas och hon ska "båva mammas säng"), G ligger som vanligt som ett kryss över hela sängen och sover som en stock och jag, jag ligger på kanten med min mobil och surfar runt. En helt vanlig måndagskväll hos familjen Björkman/Svensson/Ekman med andra ord! 

Jag har alltid sådan energi på kvällen, det är då jag har massa idéer och saker jag känner för att hitta på under morgondagen! Sen kommer morgonen/ förmiddagen och jag är så trött att jag bara vill sova fram tills runt 21 då jag blir pigg igen. 
Känns som att det är lättare att vara en "morgonmänniska" fast min mardröm är att jag ska bli en sådan som vaknar kl 6 och inte kan somna om. Fy sjutton så jobbigt, sovmorgon är ju bland det bästa som finns!
Det optimala för mig är att sova mellan typ 00.30-10.15. Då mår jag som bäst!

Min älskade katt gillar också att sova!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åhhh vad jag önskar att jag oxå kunde sova lite längre. Idag vaknade jag 05.25 och det är lögn i helvete att somna om...

2014-06-03 @ 06:10:12
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0