Leftoutsidealone

Nu är jag trött på det här på riktigt!
I två timmar har jag legat på sängen och bara stirrat rakt ut i luften. Jag känner mig totalt värdelös och så förbannat ensam.
Ni som läser får gärna tycka att jag är gnälligast i världen, det skiter jag i för detta är min blogg, mitt liv och mina känslor!

Jag är en person som känner mycket både kärlek, glädje, ilska och sorg.
Jag är också en människa som ställer upp till 100% för andra vad det än gäller , det är bara sån jag är.
Jag verkar också vara en person som många tycker illa om utan att jag vet varför och en person som man kan ha som reserv om man vill ha hjälp med något. 

This is me




Kommentarer
Postat av: ulliz

You have me! <3 �

2014-06-22 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0