In the middle of the night

Varför kan jag aldrig sova på kvällarna? Även om Molly är här och jag inte haft någon sovmorgon så kommer jag inte till ro. Visserligen har jag en jäkla magkatarr för tillfället men tror ändå inte att det är den som är boven. 

Jag håller fortfarande fast vid min pulverdiet, börjar gå något lättare nu och kanske att jag är liiiite piggare. Lyckades komma ut på en joggningtur innan vilket var skönt. Jag fortsätter kämpa ett tag till, en vecka ska jag väl klara iaf :)
Dessutom håller jag på med två andra sidoprojekt förutom viktnedgången men fet håller jag tyst om så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Danny S

hej Caroline, vi har försökt att få tag på dig men det tutar alltid upptaget. Men jag försöker om ett tag igen. Spelningen börjar närma sig :-) /Danny

2014-07-03 @ 12:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0