Gaaaah

Jag är irriterad och trött! 

Trött på att vara fet och ful

Trött på att vara trött 

Trött på människor som inte respekterar andra människors privatliv.

Trött på människor som medvetet lurar staten på pengar.

Trött på människor som ena dagen behandlar en som sin bästis och nästa dag som något katten släpat in.

I morgon ska jag släppa ut hästar så då blir jag ännu mer trött. 

Det finns dock bra saker med!

Haft kalas för Molly och träffat familjen

Danny har varit inne på min instagram och gillat en bild ;)

Jag ska sova jämte de två finaste jag vet.

Det är inte för varmt.

I morgon ska jag och Gabriel "åka iväg" på ett välförtjänt dygn i lugn och ro. Gud nåde den som stör då ( jag menar alltså inte mina vänner el liknande). 

God natt!

Kommentarer
Postat av: sandraaaa & ulliz

haha bäst att inte höra av sig till dig idag då ;)
Du är inte fet och ful!
Det där med Danny är så jävla coolt!!

2014-06-14 @ 08:05:05
URL: http://sandyin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0