You make me feel

Jag har det egentligen jävligt bra. Jovisst jag har en kal fläck i huvudet och tappar en massa hår och min viktnedgång har helt stannat upp trots att jag sliter som en slav och knappt äter någonting men....

Jag har en helt fantastisk man hemma! Varje dag berättar han för mig hur mycket han älskar mig och hur vacker han tycker jag är. Det bästa av allt är att jag känner precis likadant för honom! 
Vi har verkligen haft våra motgångar men vi tog oss igenom dom och jag törs nog säga att vi är mer förälskade nu än någonsin. 

Om bara det där håret kunde börja växa tillbaka nu också!


Min man ❤



Kommentarer
Postat av: Gabriel Bjöökman

Tack, fint att läsa! :) ❤

2014-07-04 @ 18:19:20
Postat av: Sandra ftw

Underbart 💜<3 �

2014-07-05 @ 07:13:54
Postat av: Sandra ftw

Underbart 💜<3 �

2014-07-05 @ 07:13:57
Postat av: Danny S

vill du fortfarande sjunga? :-o

2014-07-05 @ 07:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0