This is the shit

Äntligen är det lite normala temperaturer och man kan andas igen. Den där värmen gjorde mig galen och deprimerad! Jag vet att det finns fler som jag där ute även om det är tabu att känna så.

Det är mycket som man "ska" göra och tycka om i samhället. 
Man måste vara feminist om man är kvinna, man ska gilla öl om man är man,  man ska älska solen och stranden, skaldjur ska man tycka om, man måste dricka alkohol på semestern och framför allt så måste man visa hela världen att man gör dessa grejer!
Själv är jag inte vidare förtjust i något av ovanstående och det står jag för!



Kommentarer
Postat av: sandra

Ahhh...kommer aldrig gilla skaldjur! Jag är som du bettan. Hoppas det blir en riktigt molnig dag! :)

2014-07-15 @ 06:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0