In the summer

Det är så varmt att jag mår illa! Jävla skitväder rent ut sagt.

Sommaren hade varit kul om man hade haft något att göra och se fram emot som de flesta verkar ha. För mig är det dock bara helt vanliga dagar.
Gabriel har ju mest sina otaliga bilträffar han ska fara runt på och sånt är jag inte det minsta intresserad av. I helgen var var han dock hemma även om det var någon jättestor träff i Västerås. Men vem fn vill åka dit liksom? Bor ju bara riktiga puckon i den staden och det tror jag även G håller med om ;)

En tripp till Dalarna och bröllop är däremot inplanerad och det ska bli skönt. Om det bara inte vore för de där förbannade paddorna som finns överallt däruppe. Dom + myggen + att de äter mycket hästkorv är det enda negativa med Dalarna! 

Nej, nu ska jag öka hastigheten på fläkten och ta en kall dusch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0