A new way

Jag har egentligen massa bra inlägg att skriva men jag är för lat för att göra det. Bloggar nästan alltid från mobilen och det är så mycket jobbigare att skriva från den.

Jag har vaknat upp från den senaste tidens "ångest-koma". Det är inte helt bra men det går framåt! Det känns otroligt skönt fast det är nu efteråt de fysiska problemen kommer. 
Men nu jäklar ska jag ta tag i mitt liv!
Jag ska motionera mer, äta rätt så det blir minus på vågen, sätta igång hästen otdentligt efter julvilan och vara en mer aktiv mamma som hittar på roliga saker!
Det är inga nyårslöften för jag tror inte på sånt utan det är först nu som jag känner att jag så smått orkar börja ta tag i dessa saker.
Redan i morgon kör jag på med nyttigare mat, ridning och rask promenad med Cajsa! Jag SKA orka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0