Massa ggggggggggggg

Det är alltid så här... När jag är skittrött och verkligen måste sova då blir jag helt plötsligt superpigg och sömnen är ett minne blott. 
Nu har jag liksom legat här i snart två timmar och både man och barn sussar sött men jag rotar runt på bloggar och Familjeliv i stället. Totalt intelligensbefriande men ändå tidsfördrivande!

Det är vår i luften och det är härligt. Ridturerna är underbara och hästen glad. Hon har fått massage och ska få det två gånger till och jag känner faktiskt redan skillnad. Det är en skön känsla när man känner att man verkligen gör något bra för sin bästa vän:)

Molly verkar pigg och glad så nu hoppas vi på att hon håller sig frisk resten av veckan. Det har varit lite väl mycket sjukdomar sista tiden!

Nej, nu ska jag räkna får! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0