Im addicted to you

Jag har mycket tankar som snurrar för tillfället och egentligen massa åsikter att blogga om men jag orkar inte lägga tid på att skriva ner dom.

Dagarna flyger förbi och dagarna ägnas åt häst och dotter mestadels. Molly är just nu krasslig så idag har vi varit hemma och hon har lärt sig en ny mycket spännande sak, att öppna ytterdörren..  Mamman tycker dock inte alls att det är lika roligt eftersom vi bor på andra våning med en trappa precis utanför dörren!
Så nu blir det att låsa den ALLTID! ( tvångstanke here it comes)

Jag har även startat " operation bli av med mina beroenden". Mina tre laster är ju nässpray, socker och nikotin. Det jobbigaste kommer utan tvekan bli nässprayen som varit min vän i nöden i princip varje dag i femton års tid....
Hur kan man andas genom munnen?

Nej nu ska jag försöka göra samma som busungen på bilden nedan <3. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0