Endagidecember

Den som säger att livet inte är en berg och dalbana har förmodligen aldrig startat själva åkturen!

Hej i vintermörkret och rusket!
Vem kan få julstämning i det här? Dagarna flyger i väg. Igår var jag och Molly hemma hos en vän och hennes dotter. Vi fikade och dom lekte tillsammans, jag har världens bästa unge helt enkelt 💕. Så glad och go och lite busig förstås! Hon charmar de flesta, det har hon ärvt efter mig ;)

Idag har jag varit ute i skogen och galoppat snabbt på min bästa bruna vän. Hon är lurvig, snabb och glad och jag älskar henne! 

I mellan dessa roliga saker händer det typ ingenting. Mörkt, grått och tråkigt överallt! 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0