Dreams

I morse vaknade jag och var så in i hvete förbannad! Som tur var det snabbt övergående då jag förstod att allt bara var en dröm (dock kände jag mig lite arg på stackars Sandra ända tills jag träffade henne och hon var snäll igen och inte kastade smällare på mig).

Det är konstigt det där med drömmar för på ett sätt så upplever man ju faktiskt de mest absurda saker bara att det är i en annan dimension liksom. 

Jag hörde för längesedan att man inte känner något när man drömmer, det där är skitsnack! Jag drömmer ibland att jag blir huggen av knivar och det gör förbaskat ont!
Man ska tydligen kunna styra sina drömmar så inatt önskar jag att drömma om lycklig kärlek, romantik och grädde!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0