La la la la

Livet knallar på, psyket mår faktiskt riktigt bra men då är det kroppens tur att säga ifrån, peruk och rullator nästa liksom...

Har mycket roligt att se fram emot både inom den närmsta framtiden och lite längre fram. En dröm är på väg att gå i uppfyllelse men jag vågar inte tro på det förrän planet har landat på den där flygplatsen långt där borta (biljetterna är bokade). 
Jag tänker inte ta ut för mycket i förskott för då går jag väl och bryter benet dagen innan eller nåt.
Jag bjuder på en bild från ett av hotellen jag förhoppningsvis kommer få bo på.

Japp, känns heeeelt okej ;) 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ingen rullator inte! Är så avis, vilket fint hotellrum!! Akta dig för bergochdalbanorna!! 😍😘

2014-08-29 @ 15:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0