Åter till vardagen

Hej i söndagsnatten!
Som vanligt ligger jag här och filosoferar istället för att sova.
Imorgon börjar vardagen på riktigt igen. G jobbar och Molly ska tillbaka till dagis efter åtta veckors ledighet. Dags att välkomna alla infektioner igen... Hon har varit helt frisk och kry hela sommaren iaf!

Livet flyter på tycker jag och just nu är det riktigt spännande saker på gång. Vad får ni veta när allt är klart ;)
Något som inte är lika spännande är mitt hår... En stor kal fläck mitt uppe på huvudet,.. Ja jag mår riktigt piss över det kan jag säga!
Har någon något tips tar jag tacksamt emot det!

Nehe dags att försöka sova. Brukar gå sådär med tre människor och en hund på 160 cm ;)






Kommentarer
Postat av: Moa

Du tror inte det är någon vitaminbrist som gjort att du tappat håret? :-/

2014-08-11 @ 00:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0