Små funderingar i pollendimman

Jag har åkt på en seeeeg förkylning + extrem pollenallergi på samma gång, hej andningsbesvär!
Men jag ska nog överleva detta med.

Sitter i stallet och tar en paus, funderar över livet. Allting går upp och ner och just nu är allt lugnt och skönt på hemmafronten, känner mig kär och glad. Molly är rolig och busig, Gabriel jobbar häcken av sig men är lika glad för det ;)
Det känns bra! Runt omkring är det dock olika små störningsmoment. Saker som inte borde ta min energi egentligen men ändå sitter det där som en jävla enveten mygga som vägrar släppa! 

En sak vet jag iaf, tjejer är inte ett dugg bättre en killar. 
Killar är iaf oftast ärliga och rakt på sak,  på gott och ont!

Nu ska jag ta en tur i skogen på min fina vän!
Tjolahopp i galopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0