Run to the hills

Jag vill äta bröd och pasta och banan! Det är vad jag är sugen på just nu men de tre sakerna är bannlysta precis som allt annat som är gott.....
Har det inte gett några resultat på vågen på fredag så lägger jag ner det!
Men motionerandet vill jag fortsätta med. Har varit ute och sprungit ett par gånger nu den sista veckan och det är verkligen en hatkärlek jag har. Det gör ont, man kan inte andas riktigt, det smakar blod i munnen men ändå är det något speciellt med den känslan. 
2,5 km är jag uppe i att springa nu. Ingen lång sträcka alls men man måste börja någonstans!
Min förhoppning är att iaf kunna springa fem km rätt obehindrat inom en relativt snar framtid.

Nu åker ögonen igen!
God natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0